کد خبر: ۲۸۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 29 August 2016
تابناک - مراسم کلنگ زنی احداث اولین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان ، شامگاه یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در مراسم کلنگ زنی اولین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان در رشت ، محمود صیدانلود رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور ، محسن واحدی رئیس این هیات در گیلان ، سیدعیسی مهدوی فرماندار رشت و مسئولان اداره ورزش و جوانان استان گیلان حضور داشتند .
 
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان در مراسم کلنگ زنی این پیست گفت : این مجموعه طی سه فاز احداث خواهد شد که برای فاز اول آن حدود 30 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است .
 
محسن واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این پیست در زمینی به مساحت 9 هکتار در مجموعه ورزشی سردارجنگل شهرستان رشت احداث خواهد شد که علاوه بر پیست اتومبیلرانی و موتورسواری ، سایر امکانات رفاهی نیز در آن احداث خواهد شد .
وی که به عنوان نماینده بخش خصوصی سرمایه گذاری این مجموعه را برعهده گرفته ، اظهار کرد : این زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان گیلان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی این پیست در آن احداث خواهد شد .
وی بیان کرد : با احداث این پیست ، می توانیم رقابتهای مهم اتومبیلرانی و موتورسواری قهرمانی کشور و همچنین مسابقات بین المللی و قهرمانی آسیا را در آن برگزار کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار