سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه گفت: 153 میلیارد ریال برای بهسازی،نگهداری و توسعه راه های فیروزکوه در سال گذشته هزینه شد.
کد خبر: ۲۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 28 April 2015
مجتبی صادقی در گفت وگو با ایرنا افزود: این مبلغ از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و ستاد مدیریت بحران اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه بود که 98 درصد اعتبارات تخصیصی در سال 93 این اداره است.

وی گفت: در سال 93 مبلغ 175 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار برای توسعه راه های فیروزکوه در نظر گرفته شده بود که از این مبلغ بیش از 155 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

صادقی افزود: تاکنون 100 درصد اعتبارات تخصیصی ملی، 100 درصد اعتبارات تخصیصی مدیریت بحران، 100 درصد اعتبارات تخصیصی تبصره 22 (از محل اعتبارات استانداری) و 87 درصد اعتبارات تخصیصی استانی جذب شده و امید می رود تا پایان سال مالی جاری نسبت به تخصیص و جذب باقی مانده اعتبارات در جهت توسعه و تعالی راه های شهرستان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی نقطه حادثه خیز سرازیری امین آباد- دلیچای و برعکس در محور فیروزکوه، بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه تهران- فیروزکوه، بهسازی راهدارخانه امین آباد، احداث راه اصلی گرمسار- سیمین دشت- فیروزکوه، احداث راهدارخانه ارجمند، مرمت و بازسازی راه های روستایی، تکمیل ساختمان مرکز جامع توانبخشی شهرستان، تکمیل ساختمان نوساز اداره راه و شهرسازی شهرستان، تجهیز ماشین آلات راهداری، تجهیز راه ها به علائم ایمنی و خط کشی و پیگیری طرح تفضیلی شهر فیروزکوه، عمده اقدام انجام شده از سوی این نهاد در طول سال مالی 93 است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار