تابناک: مدیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از پخش ترانه ها و تصنیف هایی که توسط هنرمندان کشور در وصف این شهر سروده شده است، در تاکسی ها و خودروهای شهری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 28 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، « شمس آراء » با اشاره به اینکه این ترانه ها و تصنیف ها در قالب لوح فشرده تهیه شده است، افزود: این لوح فشرده شامل چندین تصنیف و ترانه قدیمی و جدید درباره شهر اصفهان می باشد که در قالب یک مجموعه جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: این اقدام، ترانه ها و تصنیف هایی که در وصف اصفهان سروده و ساخته شده است را در ذهن شهروندان ماندگار می کند.

** سرود اصفهان به سه زبان زنده دنیا رونمایی شد

مدیر تفریحی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان نیز از تولید سرود اصفهان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی خبرداد و افزود: از این سرود که یکی از سرودهای ماندگار است در هفته اصفهان رونمایی شد.

« ماه آورپور » موضوع این سروده را معرفی و نیز توصیف زیبایی های این شهر چهار فصل برشمرد و اضافه کرد: سرود اصفهان بر روی سایت آپارات بارگذاری شده است و علاقه مندان می توانند از آن بهره مند شوند.

با مصوبه دوره دوم شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت روز بزرگداشت شیخ بهایی به عنوان روز اصفهان نامگذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار