رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه
رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه،از مجمع نمایندگان استان خواست از لایحه استخدامی شهرداری ها در مجلس شورای اسلامی دفاع کنند.
کد خبر: ۲۸۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 30 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛سیدمهدی طالقانی گفت: این لایحه به منظور ساماندهی امور اداری و استخدامی شهرداری های کل کشور متناسب با جمعیت و لزوم انعطاف در پیش بینی مقررات متناسب با تنوع و گستردگی وظایف شهرداری ها تهیه و پس از تصویب در هیات وزیران تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.
وی گفت: امیدواریم با حمایت مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و دیگر نمایندگان تلاشگر حوزه های انتخابیه این لایحه در مجلس تصویب و ابلاغ شود.
طالقانی، لازم الاجراشدن قانون و ایجاد شفافیت در قوانین و مقررات حوزه اداری و استخدامی شهرداریها را مهم برشمرد و عنوان کرد: با تصویب این لایحه امکان ساماندهی وضعیت استخدامی شهرداران، کارکنان خدوم شهرداری ها و سایر جنبه های اداری و استخدامی فراهم می شود. 
رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه؛ منطقی سازی پرداخت حقوق و مزایای شهرداران، متناسب سازی حقوق و مزایای کارکنان شهرداری با کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، حل مشکل شهرداران مستعفی و حل مشکل استخدامی و تبدیل وظع کارکنان شهرداری به سوابق طولانی خدمت از دیگر مزایای مهم تصویب این لایحه برشمرد.
لایحه استخدامی شهرداری ها برای طی تشریفات قانونی با امضای رییس جمهوری در 17 مرداد ماه سال جاری تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار