دشمن در طول این سال ها پیشرفته ترین تجهیزات خود را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اما نتوانسته است نقشه های شوم خود را اجرایی کند که این به دلیل وجود مدافعان حریم ولایت در پدافند هوایی است.
کد خبر: ۲۸۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 31 August 2016

شب گذشته به مناسبت روز گرامیداشت پدافند هوایی مراسمی از سوی گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز در مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی فجر اهواز برگزار گردید.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرمانده هان و کارکنان و خانواده های گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز گفت: حراست و حفاظت از آسمان ایران اسلامی افتخار بزرگی است که نصیب شما گردیده است.

وی افزود: پدافند هوایی کشورمان حرف اول را در منطقه می زند و این یک افتخار بزرگ است.
حضرت آیت الله موسوی جزایری با اشاره به نماهنگی که در ابتدای برنامه در خصوص فعالیت های پدافند هوایی پخش گردید، اظهار کرد: خلاقییت ها و توانایی های بی نظیر نیروهای مسلح ارتش و سپاه به ویژه پدافند هوایی موجب فرو ریختن سنگر صهیونیسم در جهان گردیده است.

وی تصریح کرد: من دست و بازوی شما را می بوسم و دعاگوی تمامی تلاشگران و فعالان عرصه پدافند هوایی جنوب غرب کشور بویژه شهرستان اهواز هستم.

همچنین سید جان مراد موسوی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی ضمن تبریک سالروز تشکیل پدافند هوایی به مدافعان حریم ولایت که آرامش و امنیت را برای مردم ایران به ارمغان آورده اند گفت: دشمن در طول این سال ها پیشرفته ترین تجهیزات خود را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اما نتوانسته است نقشه های شوم خود را اجرایی کند که این به دلیل وجود مدافعان حریم ولایت در پدافند هوایی است.

سرهنگ کلهری فرمانده گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز نیز سالروز تاسیس قرارگاه خاتم الانبیاء به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را به همگان تبریک گفت و در ادامه افزود: این که آسمان کشور عزیزمان جزء امن ترین آسمان های جهان است به دلیل تلاش نیروهای فعال پدافند هوایی از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون بوده است.

لازم به ذکر است در این مراسم از همسر شهید جودکی تجلیل به عمل آمد. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار