محترمانه تابناک؛
تابناک: اگر قرار است شهرداری منطقه سه هم بعد از چند وقت اینطوری هوای اصفهان را بدارد و تحویل کسی دیگر بدهد، ما از مسئولان شهری به جای همه شهروندان خواهش می‌کنیم، هوای شهر را دست به دست نکنید و بگذارید سرجای خودش بماند.
کد خبر: ۲۸۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 31 August 2016
تابناک اصفهان: در میان خبرهایی که هروز با آنها روبرو می شویم و هرکدام پیام های خاص خود را به مخاطب منتقل می کند گاه جای خالی برخی حرفها در حاشیه این خبرها احساس می شود.

ملاحظات سیاسی، تعارفات بین مسئولان و بین سازمانی و شاید هم محافظه کاری مدیران این جای خالی را رقم می زند و برخی از حرف های نگفته خبرها را به حاشیه می برد.

حرف هایی که تابناک در نظر دارد با عنوان "محترمانه" به آنها پرداخته و از قول مخاطبان خود با صاحبان حرف و خبر سخن بگوید.
 
با خبر شدیم طرح سه شنبه های بدون خودرو که از سه شنبه هر هفته تا هفته بعدی اخبارش بیشتر از خود طرح در برخی رسانه‌ها پوشش ویژه داده می‌شد، قرار است از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به شهرداری منطقه سه تفویض شود.
 
به گوشمان رسیده که زیر بار نرفتن "مردانی" که هوای اصفهان را مردانه داشتند!، سبب شده تا این طرح از دست معاونت حمل و نقل به دست شهرداری منطقه سه که خیابان چهارباغ عباسی را پوشش خدماتی میدهد برسد!.
 
اگر قرار است شهرداری منطقه سه هم بعد از چند وقت اینطوری هوای اصفهان را بدارد و تحویل کسی دیگر بدهد، ما از مسئولان شهری به جای همه شهروندان خواهش می‌کنیم، هوای شهر را دست به دست نکنید و بگذارید سرجای خودش بماند. اینطوری هم زحمت دست به دست شدن هوا از روی دوش "برخی" برداشته می شود هم مردم صلاح چهارباغ و دوچرخه خویش بهتر دانند!.
 
اما از چهارباغ که این روزها به جای "اکسیژن" در هوایش "دوچرخیژن"، به ریه‌های مردم شهر می‌رود، به سراغ ساختمان استانداری اصفهان می‌رویم و یادی می کنیم از معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان که نمی‌دانیم حالشان خوب است یا این روزها ایشان هم به خاطر هوای خوب اصفهان به هواخوری در چهارباغ رفته‌اند که دیگر در بین خبرنگاران آفتابی نمی‌شوند!.
 
آقای عقدایی از وقتی از شهرضا به اصفهان آمده است با خبرنگاران این شهر و موضوعات سیاسی‌اش غریبگی می‌کند و ترجیح می‌دهد در گوشه‌ای امن از گزند سوال‌های اصحاب رسانه در امان باشد تا بتواند این چند ماه باقی‌مانده را هم در صلح و صفا و بی‌خبری بگذارند و با خاطری آسوده استانداری اصفهان را ترک کند.
 
البته تقسیم وظایف در ساختمان استانداری اصفهان از سنت‌های دیرینه این عمارت است چه
در زمانی که ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان بود و به جایش ، معاون سیاسی امنیتی از همه درهای باز و بسته استان اظهار نظر می کرد چه در دولت تدبیر و امیدی‌ها که گویی، تبادل "لینک‌های سیاسی" بین آقای عقدایی و سیستانی، باعث شده تا پست های ویژه آقای عقدایی با هشتک سیستانی (#سیستانی) لایک بخورد!.
 
اما این فقط سیاسی‌های اصفهان نیستند که انقدر با هم در تقسیم وظایف و کار گروهی همبستگی دارند. انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان هم نشان داد علاوه بر ویژگی مشترک مسئولان اصفهان برای دور زدن خبرنگاران و عکاسان، یک ویژگی دیگر هم به اغلب آنها سرایت کرده است و آن هم واگذاری امور به یکدیگر است!.
 
روز گذشته و در جریان برگزاری انتخابات هیئت فوتبال ابرقویی نژاد با ژستی خیرخواهانه و لوتی‌منشانه رای خود را به هراتیان داد!.
 
هرچند ابرقویی نژاد رئیس حزب عدالت و توسعه در استان اصفهان و هراتیان همین پست را در بعد کشوری دارد اما اینکه فکر کنیم همه این جریانات به دامن سیاست گره می‌خورد و خدای ناکرده آقای ابرقویی نژاد خواسته تا مدول مدودف – پوتین را در هیئت فوتبال اصفهان اجرا کند، به همان اشتباهی رفته ایم که دیروز رسانه‌ها در مورد رفتن استاندار اصفهان رفتند و بعد فهمیدند همه رفتن‌ها و آمدن‌ها سرکاری بود و فقط زرگرپور اینجا کسی را برای درد ودل پیدا نکرده و برای حسن روحانی سفره دل باز کرده بود!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :