کد خبر: ۲۸۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 31 August 2016
به گزارش تابناک یزد،پلیس فتای استان یزد فردی را که برای خرید بازی "کلش" دست به سرقت اینترنتی از حساب پدرش زده بود شناسایی و دستگیر کرد.

سرگرد مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد اظهار داشت: چندی پیش بود که فردی با دست داشتن مدارک قضائی به این پلیس مراجعه و از برداشت مبلغ 60 میلیون ریال از حساب کارت بانکی‌اش طرح شکایت کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با اخذ پرینت از حساب شاکی متوجه شدند که این مبلغ در طول مدت یک سال و توسط دو نفر از حساب وی برداشته شده است.

ابوطالبی ضمن اشاره به کار فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس فتا گفت: با تلاش ماموران پلیس صاحبان خطی که از این حساب برداشت کرده بودند شناسایی، دستگیر و به اداره پلیس منتقل شدند.

وی افزود: متهم ردیف اول که بیشترین برداشت را از این حساب کرده بود فرزند شاکی و دومین نفر هم دوست فرزند وی بود.

رئیس پلیس فتا استان یزد در ادامه افزود: فرزند شاکی به برداشت این مبلغ از حساب پدرش به صورت مخفیانه در مدت یک سال برای خرید بازی "کلش" اعتراف کرد.

ابوطالبی افزود: دومین متهم که دوست فرزند شاکی بود در ارتباط با این برداشتها به افسر پرونده گفت: "چند باری برای خرید این بازی پول لازم داشتم که دوستم این کار را برای من انجام داد و از حساب پدرش برای من خرید کرد و من شماره کارت و رمز دوم کارت را حفظ کردم و چند بار دیگر نیز خودم خرید اینترنتی انجام دادم."
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
با نام خدا وسلام:كاش اين بازى خانمان بر انداز را مى شد ،از دنيا حذف كرد ،چه وقتهايى كه به خاطر اين بازى هدر نرفت وچه زندگى هايى كه بر اثر مشغول شدن به اين بازى از هم نپاشيد ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار