سرپرست شرکت غله استان کرمانشاه:
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: خرید و استفاده از کالاهای دارای مشابه داخلی در استان کرمانشاه ممنوع است.
کد خبر: ۲۸۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 01 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛حمید بساطی،ممنوعیت خرید و استفاده ازکالاهای دارای مشابه داخلی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این دستورالعمل در راستای حمایت از تولیدات داخلی به تمامی واحدها به‌ویژه مدیران حوزه اداری مالی ابلاغ شده است و از همه مسئولان تقاضا می‌شود به این موضوع توجه جدی کنند.
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون در استان کرمانشاه خرید و استفاده از هرگونه اجناس و کالاهایی که مشابه داخلی دارند،ممنوع است، گفت:این امر به منظور حمایت از تولیدات داخلی و افزایش رونق اقتصادی در کشور، ضرورت اساسی دارد تا از این طریق از خرید هرگونه اجناس و کالای خارجی که مشابه داخلی دارند، خودداری شود.
بساطی با بیان اینکه عملیاتی کردن دستورات مقام معظم رهبری در رابطه با شعار امسال تنها با مطالبه‌گری جدی مردم میسر می شود، افزود:آحادجامعه با توجه دقت و تعهد باید زمینه‌های عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را فراهم کنند.
وی رفع مشکلات اقتصادی کشور را تنها در راستای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد:درصورتی که مسئولان کشوری با عزم جدی، منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند به طور قطع کشور با توسعه و پیشرفت‌های فراوانی مواجه می‌شود.
بساطی با ابراز امیدواری از اینکه اقدام ممنوعیت خرید و استفاده از کالاهای دارای مشابه داخلی در استان سرلوحه اقدامات بزرگتری در کشور شود،عنوان کرد: این گام کوچک استان کرمانشاه می‌تواند با تلاش تمام مسئولان کشوری و استانی به کل کشور سرایت کند تا از این طریق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را در کشور اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار