مسئول اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد
تابناک: مسئول اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد و گرد و خاک و نیز بارش رگبار پراکنده باران برای روزهای آینده در اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 28 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نوید حاج‌بابایی، در مورد آخرین وضعیت پیش‌بینی هوای اصفهان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی وزش باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی در نواحی غرب و شمال اصفهان طی عصر امروز به همراه بارش رگبار باران برای اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا پدیده خاص روی استان نداریم اما پنج‌شنبه وضعیت هوا برای گرد و خاک مستعد است.

مسئول اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت ماه به دلیل تغذیه رطوبت مناسب به سیستم جوی شرایط باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود که البته برخی روزها حادتر است.

وی با اشاره به هوای ابری و غبار‌آلود در اصفهان تصریح کرد: این وضعیت به دلیل کانون‌های خارج استان و کشوری همچون عراق است اما در داخل کشور به دلیل کمبود بارش و خشکسالی مستمر شرایط برای باد و گرد و خاک مهیا است.

حاج‌بابایی گفت: دمای اصفهان طی چند روز آینده تغییر مستمری نمی‌کند و افت دما نیز مقطعی است.

وی با اشاره به اینکه دمای اصفهان طی 24 ساعت آینده حداقل 16 و حداکثر 30 درجه است، اضافه کرد: شهرستان خوروبیابانک با 33 درجه گرم‌ترین نقطه استان و بوئین‌میاندشت با دو درجه بالای صفر سردترین نقطه استان اصفهان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :