کد خبر: ۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵ 04 February 2015

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برنامه عمرانی برای هزار و ۳۰۰ امامزاده کشور پیش‌بینی شده است، گفت: درسه ماهه نخست امسال بیش از ۹۲ درصد برنامه‌های در دستور کار محقق شده است.
عباسعلی جعفری اظهار داشت: در کل کشور برای بیش از هزار و 300 امامزاده و بقاع متبرکه برنامه عمرانی در سال جاری پیش‌بینی شده است که استان البرز را هم شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه از سال 89 تاکنون همیشه از نظر کمی در اعتبارات پروژه‌ها شاهد افزایش خوبی بودیم، افزود: به طور مثال از 260 هزار متر مربع زیربنای کل تا کنون به بیش از یک میلیون و 600 هزار متر مربع رسیده‌ایم.
معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه برهمین اساس برای سال 94 برنامه‌ریزی‌ها به همین صورت است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نذورات و کمک‌های مردم متدین در رابطه با بحث‌های عمرانی و رفاهی به موقع می‌رسد، برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها در اکثر امامزادگان و بقاع متبرکه به‌موقع اجرا می‌شود.
جعفری با تاکید براینکه برنامه‌های مصوب سال 92 با رشد 72 درصدی روبه‌رو بوده است، تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از 92 درصد برنامه‌های در دستور کار محقق شده است.
به گزارش تسنيم وی با اشاره به افزایش حضور خوب مردم بیان کرد: این مهم سبب پیشرفت ساخت‌وساز عمرانی و طرح‌های توسعه‌ای در امامزادگان و بقاع متبرکه شده است.
وی با بیان اینکه رسیدگی و مدیریت موقوفات، امامزادگان و بقاع متبرکه از برنامه‌های اصلی ادارات‌کل اوقاف و امور خیریه است، گفت: استان البرز در بازسازی و نوسازی امامزادگان و بقاع متبرکه خوب عمل کرده  و رتبه خوبی را از آن خود کرده است.
معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف اظهار داشت: امید است با تلاش و همت بیش از پیش در مدت زمان باقی مانده از سال عقب‌ماندگی 8 درصدی عمومی در کل کشور برطرف و سال آینده شاهد افزایش کمی و کیفی  فعالیت‌های حوزه وقف باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار