در مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور که در ارومیه برگزار می شود، تیمهای فوتسال اصفهان و خراسان رضوی به نتیجه مساوی یک بر یک بسنده کردند.
کد خبر: ۲۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 03 September 2016

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ارومیه، در دومین روز از پیکارهای فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد کشور در ارومیه، اصفهان به دنبال جبران شکست قبلی و خراسان رضوی در پی تکرار پیروزی گذشته خود، رو به روی هم صف آرایی کردند.

در این دیدار و دقایق ابتدایی بازی تیم فوسال اصفهان صاحب موقعیت خطرناک گل زنی شد اما دروازه بان خراسان رضوی آن را مهار کرد.

دقیقه شش به بعد بازی نیز تا دقایقی بازی به صورت پایاپای دنبال شد اما هیچ کدام از تیم ها از موقعیت به دست آمده نتوانستند به درستی استفاده کرده و ناکام شدند.

در ادامه، یاره شماره هفت خراسان رضوی از موقعیت گل استفاده کرده و توپ را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مشهدی ها به پایان برسد.


با آغاز نیمه دوم تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی بازی را طوفانی اغاز کرد و حتی می توانست به گل نیز برسد اما دورازه بان اصفهان توپ را مهار کرد.

یاران زرد پوش اصفهانی در ادامه برای رهایی از شکست، حملات بی امانی را بر دروازه حریف ترتیب داده و در ضد حمله به گل رسیدند تا این مسابقات با نتیجه تساوی به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار