تابناک: معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، با اشاره به اینکه بازاریابی شبکه ای زمینه اشتغال 55 هزار نفر را در استان اصفهان فراهم کرده است، گفت: فروشگاه های همچون، کوبه، هایپر و کوثر نیز از دیگر روش های فروش و توزیع مدرن کالا است.
کد خبر: ۲۹۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 04 September 2016

به گزارش تابناک، نخستین و بزرگترین پروژه ملی توزیع کالای ساختمانی ایران در شهر اصفهان افتتاح شد که در هر غرفه از این نمایشگاه مدلی از طراحی خانه ایرانی به نمایش درآمد.

طراحی اتاق کودک، اتاق خواب و اتاق پذیرای به سبک ایرانی در این نمایشگاه ارائه شد.

محمد مجیری در جریان افتتاح این نمایشگاه با اشاره به استقبال کشورهای چین، ترکیه و نیز کشورهای عربی برای راه اندازی فروشگاه های بزرگ در ایران، اظهار داشت: چون ما به دنبال تشویق سرمایه گذار داخلی بودیم با این پیشنهادات موافقت نکردیم و در این راستا به 70 فروشگاه بزرگ مجوز تاسیس داده شد.

وی ادامه داد: سیاست های سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت توزیع مدرن کالا به جای روش های سنتی است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد: استفاده از فروشگاه های مجازی یکی از روش های فروش و توزیع نوین کالا است.

وی با اشاره به اینکه بازاریابی شبکه ای زمینه اشتغال 55 هزار نفر را در استان اصفهان فراهم کرده است، گفت: فروشگاه های همچون، کوبه، هایپر و کوثر نیز از دیگر روش های فروش و توزیع مدرن کالا است.

همچنین در بخش دیگری از این همایش، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به لزوم تدوین سیاست‌هایی در شورای عالی استاندار مبنی بر حمایت از مصالح ساختمانی که مصرف انرژی را بهینه می کنند، اظهار داشت: قانون حمایت از کالای ایرانی همچنین مشمول بخش هایی می شود که در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید کرده باشند.

وی ادامه داد: بخش‌نامه‌های قانونی و بسترسازی حمایت از کالای داخلی که مصرف بهینه انرژی را به همراه داشته باشد، از یک سال پیش تاکنون فراهم شده، که تاکنون یکسری از طرح‌های وزارت نیرو و نفت مشمول امتیازات قانونی ماده ۱۲ قانون اساسی شده است.

نماینده اصفهان افزود: بر اساس ماده ۱۲ قانون اساسی، برای تولید هر نوع کالایی که سبب کاهش مصرف انرژی شود، امکانات قانونی و بسته حمایتی تعریف شده تا کارخانجات‌ مختلف بتوانند از این امتیاز قانونی استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :