نایب رئیس شورای شهر اردبیل خواستار شد:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خواستار واگذاری بخشی از زمین های اداری سپاه برای تعریض خیابان رضوان در سه راهی متصل به میدان بسیج شد.
کد خبر: ۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷ 04 February 2015

به گزارش تابناک اردبیل، سالار شاکر که عصر روز چهارشنبه در شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل سخن می گفت با یادآوری همکاریهای تنگاتنگ شهرداری اردبیل با سپاه حضرت عباس (ع) گفت: از مسئولان سپاه استان انتظار داریم با عقب نشینی بخشی از حریم اداری خود در منتهی الیه خیابان رضوان، به تعریض این مسیر و روان سازی ترافیک شهری کمک کنند.

وی با یادآوری ترافیک سنگین سه راهی رضوان به سمت میدان بسیج و کارشناسان گفت: در صورت عقب نشینی دیوارهای حیاط مجموعه اداری سپاه ، فضای لازم برای تعریض این مسیر و تردد روان تر خودروهای عبوری از میدان بسیج به سمت چهارراه حافظ فراهم می شود و در این صورت مشکل ترافیک این بخش از شهر تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

ذکی الله خوشبخت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل هم دراین باره گفت: در مذاکرات شفاهی که مسئولان سپاه اردبیل داشتیم آن عزیزان اعلام آمادگی کرده اند که این درخواست را بررسی کنند.

خوشبخت تصریح کرد: سپاه اردبیل قول مساعد داده است هر کجا لازم باشد در جهت خدمترسانی به همشهریان نهایت همکاری لازم را با شهرداری انجام دهد.

اگر چه تاکنون شهرداری اردبیل درخواست رسمی خود را در این رابطه به سپاه اردبیل ارسال نکرده است اما با توجه به آنکه سه عضو شورای شهر اردبیل از بازنشستگان سپاه هستند و علاوه بر آن صدیف بدری شهردار اردبیل نیز از بسیجیان فعال و از دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) وابسته به سپاه پاسداران است ، مردم اردبیل انتظار همکاری تنگاتنگ دو نهاد مردمی سپاه و شورای شهر را دارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار