کد خبر: ۲۹۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 05 September 2016


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: براساس آمار موجود هم‌اکنون 700 تعاونی در البرز نیمه فعال و غیرفعال هستند که باید تمهیدات لازم برای فعال کردن آنها صورت گیرد.

اسماعیل خلیلی ظهر امروز در جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز اظهار داشت: هم اکنون 1400 تعاونی در استان البرز وجود دارد که تنها 700 تعاونی فعال هستند.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار تعاونی‌ها در توسعه اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: باید با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌‌های موجود مسیر توسعه تعاونی‌ها را در این استان طی کرده و با فعال کردن تعاونی‌های نیمه فعال و غیرفعال در این استان به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرکل تعاون استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 9 تعاونی در استان البرز راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این راستا و با فعال شدن این تعداد تعاونی زمینه اشتغال 210 نفر در این استان فراهم می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه برای تشکیل این تعاونی‌ها ١٥ میلیارد ریال هزینه شده است، تأکید کرد: 9 تعاونی مذکور در هفته تعاون در نقاط مختلف استان البرز راه‌اندازی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از رشد اقتصاد کشور می‌تواند در قالب تأسیس و راه‌اندازی تعاونی‌ها محقق شود، عنوان کرد: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی های انجام شده قرار بود 25 درصد اقتصاد کشور توسط تعاونی‌ها به گردش درآید که متأسفانه این مهم تاکنون محقق نشده است.

در این مراسم از 14 تعاونی برتر استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار