مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: طرح «مهر مهربان» درآستانه بازگشایی مدارس توسط انجمن شمس جاوید و باران مهر در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 05 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، شفیع شفیعی در جلسه هماهنگی برگزاری طرح مهر مهربان در اردبیل اظهار کرد: هدف اصلی این طرح، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان جهت تهیه نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند اردبیل است.

وی به ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی و اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: 245 موسسه در قالب تشکل در استان اردبیل وجود دارد که از این بین 169 مورد فعال هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: طرح «مهر مهربان» در آستانه بازگشایی مدارس توسط انجمن شمس جاوید و باران مهر در اردبیل برگزار می‌شود.

شفیعی عنوان کرد: موسسه شمس جاوید یکی از تشکل‌های فعال استان است که در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از فقر، تبیین فرهنگ مشارکت جوانان در سازندگی کشور و سازماندهی آنها جهت کاستن از ناهنجاری‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه طرح «مهر مهربان» به همت موسسه شمس جاوید و گروه خیریه «باران مهر» دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی اجرا می‌شود، خواستار مشارکت همگانی در این طرح خیرخواهانه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار