تابناک: شهردار بهارستان گفت: این شهر در آینده دومین شهر بزرگ اصفهان خواهد بود که در این راه به همراهی همه مسئولان برای تحقق اهداف ترسیم شده برای این شهر نیاز داریم.
کد خبر: ۲۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 06 September 2016
به گزارش تابناک اصفهان، طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهر جدید بهارستان با حضور استاندار اصفهان، فرماندار و جمعی از نمایندگان استان اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
شهردار بهارستان در این مراسم، با اشاره به اینکه بهارستان یک شهر اقماری است و هرکس در بهارستان زندگی می‌کند خود را جزو مجموعه شاکله مجموعه بزرگ شهری اصفهان می‌داند و بر این اساس حمل و نقل و رفت‌وآمد به اصفهان بسیار زیاد است، اظهار داشت: در طول این سال‌ها سعی در توسعه ناوگان حمل و نقل شهری داشتیم و نارضایتی‌های شدید در طول سال‌های گذشته در این حوزه به شدت کاهش یافته است.
 
وی ادامه داد: پروژه متروی بهارستان که توسط شرکت عمران بهارستان در حال انجام و نیز مطالعه در زمینه ریل باس توسط شهرداری از جمله قدامات در راستای رفع نیاز مردم به حمل و نقل عمومی است.
 
مهدی فاتحی افزود: با توجه به نوع شهرسازی شهر بهارستان، در نظر داریم تا زیباسازی این شهر را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.
 
وی ادامه داد: نورپردازی و نقاشی‌های سطح شهر و ایجاد آبنماها، بلوارها، خط‌کشی و فضای سبز از جمله این اقدامات است.
 
شهردار بهارستان با بیان اینکه میانگین فضای سبز شهر بهارستان به ۱۵.۵ مترمربع رسیده است، گفت: پروژه انتقال پساب بهارستان که یکی از زیربنایی‌ترین طرح هاست آغاز شد.
 
وی تصریح کرد: در فاز نخست این پروژه انتقال آب از مرکز تصفیه‌خانه به منبع برای بهره‌برداری از آب در فضای سبز انجام و فاز دوم نیز امروز کلنگ خورد که اعتبار فازم دوم این پروژه در خرید لوله و توسعه شبکه توزیع آب تأمین شده است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و بدین ترتیب گام بزرگ و اساسی برای ایجاد فضای سبز و نشاط شهری شاهد خواهیم بود.
فاتحی به فعالیت 70 دستگاه اتوبوس در شهر بهارستان اشاره کرد و گفت: خط «الفت» هم از ابتدای مهرماه از شهرداری اصفهان تحویل گرفته می شود.
 
وی با بیان اینکه ما در افق خود افزایش 500 هزار نفری جمعیت بهارستان را در دستور کار داریم، افزود: بودجه ۹ میلیاردی سال ۹۲ شهر بهارستان امروز به حدود ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.
 
شهردار بهارستان اضافه کرد: این شهر در آینده دومین شهر بزرگ اصفهان خواهد بود که در این راه به همراهی همه مسئولان برای تحقق اهداف ترسیم شده برای این شهر نیاز داریم.
 
به گزارش تابناک، بهره‌برداری از ۱۳ دستگاه اتوبوس و ۴۸ دستگاه تاکسی گردشی سازمان حمل و نقل همگانی با هزینه ۲۰ هزار میلیون ریال، بهره‌برداری از فرهنگسرای ایثار و شهادت با هزینه ۱۴ هزار میلیون ریال، بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ پساب با هزینه ۱۳۰هزار میلیون ریال، کلنگ زنی پارک شماره ۸ بهارستان و راه‌اندازی شهرداری ناحیه یک بهارستان از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور مسئولان استانی بهره‌برداری شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :