کد خبر: ۲۹۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 06 September 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاگردان کی‌روش در برابر تیم ملی فوتبال چین باید مراقب برنامه‌های سرعتی این تیم بوده و اجازه ندهند که چینی‌ها از سرعت خود برای رسیدن به دروازه ایران استفاده کنند.

علی‌ لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد در نخستین دیدار برابر قطر با تمام حواشی که داشت، به پیروزی دست یابد.

وی افزود: پیروزی در دیدار نخست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که از نظر روحی به بازیکنان و کادر فنی اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و در ادامه مسابقات به سود آنها تمام می‌شود.

مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: اگر چه ایران در برابر قطر نواقصی داشت و تا دقیقه 93 به گل نرسیده بود، اما با رفع اشکالات و هماهنگ‌تر شدن بازیکنان، می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

لطیفی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر چین در روز سه‌شنبه گفت: پیروزی در این مسابقه راه صعود ایران به جام جهانی را همواره کرده و می‌تواند ما را به آینده امیدوارتر از امروز کند.

وی بیان داشت: اما باید توجه داشته باشیم که تیم‌های شرق آسیا از جمله چین دارای ویژگی‌هایی هستند که بازی برابر آنها برای هر تیمی سخت بوده و یکی از خصوصیات آنها استفاده از سرعت است.

این پیشکسوت فوتبال افزود: ما باید برابر خنثی‌ کردن سرعت چینی‌ها برنامه لازم را داشته باشیم و بتوانیم با استفاده از شیوه‌های تاکتیکی، اجازه استفاده از سرعت بازیکنان چین را به کادر فنی حریف ندهیم.

لطیفی در ادامه با اشاره به تفاوت آب و هوایی چین با ایران نیز گفت: بازی در زمین تیم‌های شرق آسیا مشکلاتی از جمله گرما، رطوبت زیاد و بارش باران‌های سیل‌آسا را به همراه دارد و امیدواریم بازیکنان ایران و شاگردان کی‌روش از نظر بدنی آمادگی حضور در این شرایط را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر ایران بتواند در نیمه نخست یک گل به حریف تحمیل کرده و در نیمه دوم بازی را مدیریت کند، می‌توانیم از سد چین در خاک این کشور عبور کنیم.

لطیفی در پایان گفت: در این دیدار تحت هیچ شرایطی نباید ریسک کرده و بدون پشتوانه لازم و اطمینان به دفاع، به حریف حمله کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار