معاون امور عمرانی استاندار قم از آغاز ممنوعیت تردد خودرو و موتورسیکلت از خیابان ارم در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 06 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،طی سخنانی با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید بر هماهنگی و آمادگی دستگاه‌ها تأکید و اظهار کرد: شهرداری برای آماده سازی، اصلاح هندسی و خط کشی معابر به ویژه در مقابل مدارس، نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده برای رانندگان و عبور ایمن دانش آموزان اقدامات مناسبی آغاز کرده که امیدواریم تا پایان شهریورماه به اتمام برسد.

وی افزود: استقرار عوامل پلیس در مقابل مدارس و هماهنگی سرویس‌های مدارس با 5 هزار دستگاه خودرو برای جابه‌جایی 17 هزار دانش آموز از دیگر اقدامات برای بازگشایی مدارس در مهر ماه است.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان قم در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص طرح ترافیکی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: به استناد مصوبه کمیسیون ماده پنج استان که در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور نیز مصوب شده و در راستای ایجاد فضای معنوی برای تشرف به حرم مطهر و ایمن‌سازی تردد عابرین پیاده از نیمه دوم شهریورماه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) (ارم) حدفاصل سه راه چهارمردان تا تقاطع خیابان شبستان به کلی مسدود و تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها در این محدوده ممنوع است.

وی افزود: خیابان ارم در طرح‌های بالادستی به صورت پیاده راه مصوب شده و با اجرای این طرح برای احداث زیرگذر و خط B مترو در منفی 2 این محور هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

بهشتی در پایان سخنان خود بر جمع بندی نتایج اجرای خطوط BRT تأکید کرد و گفت: با گذشت دو سال از زمان اجرای این طرح لازم است با بررسی مجدد آمار سفرهای هر محور، بازخورد اجرای طرح بررسی و نقاط ضعف و قوت آن بررسی و تجدید نظر شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار