مدیر جهاد کشاورزی فسا گفت: همزمان با دهه فجر ۵ پروژه کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۰ 05 February 2015

بختیار رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از آب‌های زیرزمینی تعداد 3 پروژه کشاورزی در زمینه آب و خاک همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود که می‌تواند به‌طور مستقیم برای حفظ تولید و اشتغال پایدار موثر باشد.

وی بیان کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح اداره جهاد کشاورزی فسا در دهه فجر امسال می‌توان به پروژه گاوداری 50 رأسی و افتتاح شرکت تجاری واردات و صادرات فارس امین اشاره کرد.

رحمانی گفت: اعتبار پروژه 42 هکتاری آب و خاک شهرستان فسا در زمینه آبیاری نوین به میزان 250 میلیون تومان از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی تامین شده و آورده کشاورز 84 میلیون تومان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا با اشاره به اینکه اجرای پروژه گاوداری 50 رأسی برای 3 خانواراشتغال مستقیم و برای 5 خانواراشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند، تصریح کرد: این واحد در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع احداث شده و تا 100 رأس نیز قابل توسعه است.

وی از پیشرفت 100 درصدی احداث شرکت تجاری واردات و صادرات فارس امین سخن گفت و افزود: این شرکت که از سال 1388 جواز تأسیس و بسته‌بندی انواع حبوبات و قند و شکر را دریافت کرده در زمینی به مساحت 8 هزار و 500 متر مربع با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع ساخته شده است.

رحمانی با بیان اینکه کل اعتبارات هزینه شده برای احداث شرکت تجاری واردات و صادرات فارس امین 675 میلیون تومان است تصریح کرد: احداث این شرکت برای 45 خانوار به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار