مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سه سالی که از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد، 122 تعاونی با چهار هزار و 61 عضو در استان کرمانشاه احداث شده است.
کد خبر: ۲۹۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 08 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛داود یاوری شامگاه چهارشنبه در دیدار جمعی از تعاونگران استان با استاندار کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد،اظهار کرد: تشکیل این تعداد تعاونی در دولت آقای روحانی در کرمانشاه باعث ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 41 نفر شده است.
وی ادامه داد: تشکیل 2 شرکت تعاونی توسعه شهرستانی، واگذاری دبیری کمیته راهبردی منطقه غرب کشور به کرمانشاه، تشکیل کارگروه توسعه تعاون، برگزاری جشنواره تعاونی های برتر و تشکیل تعاونی تجارت منطقه غرب با محوریت اتاق های تعاون منطقه غرب از جمله اقدام هایی بوده که در بخش تعاونی ها و زمان دولت تدبیر و امید در کرمانشاه اجرا شده است.
یاوری در ادامه از فعالیت 2 هزار و 879 تعاونی فعال در 14 گرایش در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این تعاونی ها 35 هزار 572 نفر عضو فعال دارد.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به برنامه های اجرایی گرامیداشت هفته تعاون در استان اشاره و عنوان کرد: بازدید از تعاونی های موفق، شرکت در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا،حضور تعاونگران در پایگاه انتقال خون و خونگیری از آنان و برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور انتخابی مسابقات جهانی لیتوانی در شهرستان سنقر و کلیایی از جمله این برنامه ها بوده است.
در این دیدار جمعی از مسئولان تعاونی های استان در خصوص اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات کار خود مطالبی بیان داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار