قائم مقام شهردار منطقه 20 از اجرای ده‌ها ویژه‌برنامه فرهنگی، پزشکی، ورزشی و آموزشی به‌مناسبت روز جهانی کارگر در این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 29 April 2015
به گزارش فارس، اصغر عطایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت اول ماه می میلادی مصادف با 11 اردیبهشت که به‌عنوان روز جهانی کار و کارگر اعلام شده است ویژه برنامه‌های متنوعی از سوی مدیریت شهری برای کارگران فصلی و ساختمانی منطقه 20 تدارک و برنامه‌ریزی شده که طی این هفته در حال اجراست.

قائم مقام شهردار منطقه 20 نقش کارگران را در پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی مهم برشمرد و ادامه داد: به‌منظور بالابردن انرژی و شادابی روحی کارگران مسابقه‌های تفریحی و ورزشی برای آن‌ها تدارک دیده شده است که هم‌زمان با هفته کار و کارگر اجرا می‌شود.

وی تجلیل از کارگران نمونه را از دیگر اقدامات مناسبتی این هفته عنوان کرد و افزود: به بهانه هفته کار و کارگر تمامی کارگاه‌های آموزشی نکات ایمنی و اصول کار و سرپرستی که طبق روال برای کارگران برگزار می‌شود همراه با ویژه‌برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه سلامت جسمی قشر کارگری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، گفت: طرح چکاپ پزشکی کارگران فصلی و ساختمانی در قالب پایش قند و فشار خون و مشاوره‌های پزشکی و تغذیه‌ای نیز هم‌زمان با این هفته برای تمامی کارگران انجام می‌شود و آن‌ها می‌توانند از این امکانات پزشکی رایگان استفاده کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار