رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان مطرح کرد
تابناک: رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان گفت: اصفهان نیازمند یک شهرک تخصصی طلا است.
کد خبر: ۲۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، هوشنگ شیشه‌بران با اشاره به شهرک‌های پراکنده طلا‌سازی در استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر کارگاه‌های طلاسازی در سطح استان در بافت‌های فرسوده و یا در کارگاه‌های خانگی به صورت پراکنده صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای رفع پراکندگی و جلوگیری از آلایندگی و آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از کارگاه‌های طلا و جواهرسازی در استان اصفهان تصمیم گرفتیم تا یک شهرک طلا ایجاد کنیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این شهرک در منطقه شرقی اصفهان سمت شهرک صنعتی جی با فاصله 30 کیلومتری از اصفهان ساخته شود.

وی ادامه داد: زمین مورد نیاز برای اجرای این پروژه 30 هکتار است و لازم است به گونه‌ای ساخته شود تا تمام کارگاه‌ها به این شهرک منتقل شوند و پس از آن تمام سمینار‌ها و نمایشگاه‌های مربوط به طلا و جواهر در این شهرک برگزار شود.

شیشه‌بران با اشاره به کارگاه‌های فعال طلاسازی استان اصفهان گفت: حدود یک‌هزار و 400 کد شناسایی کارگاه طلاسازی از سمت اتحادیه طلا و جواهر استان و اداره استاندارد برای طلاسازان سطح استان اصفهان صادر شده است.

وی با اشاره به میزان تولید طلا در استان اصفهان بیان کرد: اصفهان حدود 55 درصد از طلای کشور را تولید می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اطلس کمپرسور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
باسلام

شرکت ATLSCOMCO تولید کننده انواع کمپرسور پیستونی اسکرو در خدمت طلا سازان محترم 0913302639
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار