معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس از برگزاری مراسم دعای عرفه در 30 بقعه متبرکه شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 10 September 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت الاسلام سید میثم حسینی گفت: در مراسم ویژه روز نیایش ( روز عرفه) همراه با قرائت دعای عرفه در جوار حرم های مطهر امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم همزمان با سراسر کشور در شیراز و شهرستان های استان در آستانه دهه ولایت و گرامیداشت ویژه برنامه این دهه در این اماکن مذهبی و مقدس برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ادامه داد: دعای عرفه راس ساعت 14 و 30 دقیقه روز یکشنبه در این حرم های مطهر برگزار می شود.
حجت الاسلام سید میثم حسینی اظهار کرد: در شهر شیراز مراسم معنوی دعای عرفه در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین (ع)، حضرت علی ابن حمزه (ع)، حرم مطهر حضرت سید تاج الدین غریب (ع)، حرم مطهر شاه داعی الی الله (ع)  برگزار می شود .
وی بیان کرد: حرم مطهر سید میر آخر (ع)، قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) و امامزاده حضرت محمد (ع) قصر دشت نیز میزبان مردم و زائران در روز عرفه خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که مراسم گرامیداشت روز نیایش ( روز عرفه) در حرم های مطهر امامزادگان شهرستان های سطح استان نیز برگزار می شود افزود: امامزادگان احمد (ع) و جعفر (ع) شهر بهمن آباده، امامزاده پیر مراد (ع)داراب، امامزاده ابراهیم (ع) کازرون، امامزاده اسماعیل (ع) و حضرت شاهزاده قاسم (ع) شهر فسا و همچنین امامزاده شجاع الدین (ع) فراشبند ملقب به شهید نیز میزبان این مراسم معنوی با حضور زائران و مردم این شهر ها خواهد بود ضمن این که مساجد و حسینیه های سطح استان نیز میزبان مردم و زائران در این روز خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار