جانشین سپاه استان البرز:
جانشین فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه عده‌ای در فتنه ۸۸ نتوانستند دوست و دشمن را از هم تشخیص دهند، گفت: هدف دشمن از بین بردن وحدت و یکپارچگی مردم بود.
کد خبر: ۲۹۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 11 September 2016
سردار سید یوسف مولایی در مراسم یادواره 44 شهید شهرک سیدجمال الدین، در مسجد امام زین‌العابدین(ع) اظهار داشت: دشمن به این باور رسیده که نیروهای حزب‌الله و حماس حتی با دست خالی هم قابل شکست نیستند.
وی افزود: علت موفقیت آنها داشتن وحدت و یکپارچگی است و تا زمانی که وحدت باشد هیچ ظالمی نمی‌تواند آسیبی به اسلام و کشور بزند، همانگونه که پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت علی (ع) سعی داشتند در بین قبایل و مردم وحدت و همدلی ایجاد کنند.
سردار مولایی علت نامگذاری هفته وحدت توسط امام‌خمینی (ره) را در کنار هم بودن شیعه و سنی دانست و افزود: دشمن در پی آن است که تفکر انگلیسی را در بین ملت‌های اسلامی ایجاد کند؛ همان تفکری که می‌گوید "تفرقه بینداز و حکومت کن".
جانشین فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن اختلاف را در داخل کشورهای مسلمان ایجاد کرده است تا با شلیک هر گلوله‌ای یک مسلمان کشته شود، آنها می‌خواهند مسلمانان به‌دست خودشان یکدیگر را از بین ببرند، در حالی که حتی یک یهودی نباید کشته شود.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای در فتنه 88 نتوانستند دوست و دشمن را از هم تشخیص دهند، تصریح کرد: هدف دشمن از بین بردن وحدت و یکپارچگی مردم بود.
سردار مولایی با بیان اینکه عده‌ای دارای تفکر شیعه انگلیسی هستند عنوان کرد: بعضی از افراد که جیره‌خوار انگلستان هستند باید مواظب باشند که وحدت مسلمانان از بین نرود و در قبال توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام هوشیارانه عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار