معاون فرماندار روانسر گفت: انسجام و اقتدار کنونی کشور یکی از ثمره های مهم دوران دفاع مقدس است
کد خبر: ۲۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 12 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ بساطعلی نوری روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و پایمردی رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی است که با نثار جان خود ، از میهن، دستاوردها و ارزش های انقلاب پاسداری کردند تا امروز کشور در آرامش و امنیت به سر ببرد.
وی تصریح کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت رشادت ها و شجاعت های ملت بزرگ ایران است.
معاون فرماندار روانسر با اشاره به فداکاریهای و از خودگذشتگی های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: انتقال صحیح این میراث ماندگار به نسل کنونی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و جلوگیری از معضلات اجتماعی بسیار موثر است.نوری بر همکاری همه ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این هفته تاکید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگریها و فداکاریهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.
سرهنگ علی اصغر اله دانه یکی از اهداف برگزاری برنامه های دفاع مقدس را آگاهی دادن به جوانان برشمرد و ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها و زورگویی ها یکی از نتایج آن است.
وی دیدار با خانواده های شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، غبار روبی مزار شهدا، ، مسابقات ورزشی ، مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت ، برپایی نمایشگاههای فرهنگی، برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله ،جشنواره بازی های بومی محلی و مراسم تجلیل از مادران شهدا را از مهم ترین برنامه های گرامیداشت این هفته در روانسر اعلام کرد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.





منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار