کد خبر: ۲۹۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 13 September 2016


مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد البرز از تعمیر ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان البرزی طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مازیار محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های ویژه کمیته امداد استان در راستای سرعت بخشیدن به امر خانه دار کردن مددجویان، اظهار کرد: این نهاد در راستای ارائه خدمات عمرانی به جامعه هدف، علاوه بر اختصاص سرانه کمک بلاعوض تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان، نسبت به تعمیرات رایگان مسکن برای مددجویان تحت حمایت نیز اقدام می‌کند.

وی گفت: ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز در راستای ارائه خدمات عمرانی به جامعه هدف این نهاد، طی پنج ماه نخست سال، با رقمی بالغ بر چهار میلیارد ریال و با مشارکت نیکوکاران تعمیر شد.

محمدی تامین سرپناه مناسب برای محرومان و انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن را جزو برنامه های اصلی کمیته امداد دانست و گفت: حدود ۵۶ درصد از بودجه هزینه شده برای تعمیر مسکن مددجویان را مردم نیکوکار تامین می کنند.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در این بخش، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاست های جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان، با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه، در حال حاضر بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن، انتظار داریم مردم نوعدوست استان، بیش از پیش ما را در زمینه یاری کنند.

محمدی افزود: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش بسیاری از برنامه‌های خود را با همکاری خیرین و مردم نوعدوست استان اجرا می‌کند.

وی یادآور شد: واگذاری انشعابات رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب، به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه از جمله خدمات این بخش است و در طول این مدت ۸۰ خانواده از این خدمت استفاده کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار