مسؤول بسیج رسانه کرمانشاه:
مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: دوره پیشرفته آموزش خبرنگاری در کرمانشاه از تاریخ 10 شهریور‌ماه تا 15 مهر‌ماه سال‌جاری به منظور تربیت و کادرسازی خبرنگاران متعهد و نقش‌آفرینی مؤثر در رسانه‌های استان کرمانشاه، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 14 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسن موحد از برگزاری یک دوره پیشرفته آموزش خبرنگاری به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام در این دوره از تاریخ 10 شهریور‌ماه تا 15 مهر‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: این دوره به منظور تربیت و کادرسازی خبرنگاران متعهد و نقش‌آفرینی مؤثر در رسانه‌های استان است.
وی با اشاره به موضوعات دوره‌ یک‌ماهه خبرنگاری پیشرفته، بیان کرد: خبرنگاری بحران، خبرنگاری و منافع ملی، سواد رسانه‌ای، رسانه‌های جهان" شناسایی و پشت‌پرده"، تکنیک‌های اقناع و تبلیغ، داستان‌نویسی خبری در این دوره تدریس می‌شود.
موحد مدارک لازم برای ثبت‌نام را کپی شناسنامه و کارت ملی، دوقطعه عکس اعلام کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38390952 تماس حاصل کرده و برای انجام مراحل ثبت‌نام به نشانی کرمانشاه – میدان مرکزی، بلوار شهید شکری، روبه‌روی بانک ملت، نبش کوی 134، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه مراجعه کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار