تابناک: سفر رئیس دفتر رئیس جمهور و دیدار شب گذشته وی با رئیس حوزه علمیه اصفهان در برخی محافل سیاسی و رسانه ای استان اصفهان به تلاش‌های دولت برای تغییر نماینده رسمی خود در استان اصفهان یعنی رسول زرگرپور تعبیر شده است.
کد خبر: ۲۹۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 14 September 2016

به گزارش تابناک اصفهان، سفر رئیس دفتر رئیس جمهور و دیدار شب گذشته وی با رئیس حوزه علمیه اصفهان در برخی محافل سیاسی و رسانه ای استان اصفهان به تلاش‌های دولت برای تغییر نماینده رسمی خود در استان اصفهان یعنی رسول زرگرپور تعبیر شده است.

در حالی نهاوندیان دیشب با آیت الله مظاهری بر سر سمائل مختلف، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت و گو و دیدار داشتند که شنیده ها حاکی از این است در حال حاضر برخی علما و روحانیون اصفهان از جمله امام جمعه موقت شهر و رئیس حوزه علمیه با رفتن زرگرپور مخالف اند و اکنون دولت در تلاش است تا 9 ماه مانده به انتخابات آخرین تلاش های خود برای جایگزین کردن فردی دیگر را به سرانجام برساند.

 

هرچند از ابتدای کار دولت یازدهم بسیاری از علمای تراز اول استان اصفهان، استقبال خوبی از دولتمردان تدبیر و امید داشته اند و به نظر می رسد، هدف دولت در استان اصفهان که این روزها با آمدو شدهای سیاسی، تعبیر خاصی یافته است، برای تحقق با مسیر چندان دشواری روبرو نباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :