معاون استاندار کرمانشاه خبر داد
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از 300 شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۹۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،یوسف شاه‌حسینی،‌ اظهار داشت: کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیاری در تاریخ ثبت کرده است و امروزه باید با تلاش و کوشش این استان را از نظر پیشرفت در عرصه‌های گوناگون به جایگاهی اصلی برسانیم.
این مسؤول با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در استان کرمانشاه و وجود اتحاد و همدلی مثال‌زدنی،‌ تاکید کرد: مجموعه مدیران استان با تلاش و همدلی در زمینه اجرای کارها هماهنگ هستند و باید امانتی‌هایی که به دست مسؤولان سپرده شده است را به بهترین نحو اجرا کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد:‌ در اواخر اردیبهشت انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و بیش از 300 شعبه انتخاباتی در استان کرمانشاه برای اخذ آرای رای‌دهندگان در نظر گرفته شده است.
به گفته شاه‌حسینی، در عرصه امنیت، امور اجتماعی و موضوعات سیاسی، مجموعه برنامه‌هایی با عنوان طرح امنیت پایدار تدوین و تشکل خانه احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد تعریف شده است که نیاز به توانمند‌سازی دارند.
این مسؤول صیانت از رای مردم را به‌عنوان حق‌الناس یاد کرد و گفت: اساس خدمت به جامعه باید بر صداقت و درست‌کاری باشد و در همه عرصه‌ها مصمم به تبلور شعار دولت در این مفاهیم هستیم.
شاه حسینی خاطرنشان کرد: کلیدی‌ترین واژه شعار دولت را پیوستگی و هم‌افزایی تعریف کردیم و باید گام‌هایی برای تعامل هر چه بیشتر برای دست یافتن به نتایج مثبت در این زمینه برداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار