معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام با اشاره به اینکه شان و کرامت بازنشستگان به عنوان سرمایه ارزشمند جامعه و افراد صاحب تحربه باید حفظ شود، گفت: بازنشستگان بنیان های مستحکم اجتماعی و عاطفی جامعه هستند.
کد خبر: ۲۹۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 17 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ، حشمت اله عسگری روز شنبه در نشست بررسی چگونگی برگزاری همایش بازنشستگان با انتقاد از زیر سوال رفتن کرامت این قشر در سال های گذشته اظهار کرد: بازنشستگان افرادی صاحب تجربه و اندیشه هستند که 30 سال در یک دستگاه در راه خدمت به جامعه تلاش کرده اند و اینک باید مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند.
وی افزود: تقدیر و تکریم از این افراد و معرفی آنان به جامعه در واقع ارج نهادن به مقام آنها است ضمن اینکه ارزشمندی کار و خدمت به مردم در دستگاه ها را نمایان می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام تاکید کرد: بحث کرامت بازنشستگان بعنوان شاخص عملکردی مدیران هر دستگاه اجرایی در ارزیابی ها تاثیر گذار خواهد بود.
عسگری گفت: باید در همایش بازنشستگان از افراد سرآمد که در زمینه کارآفرینی، پژوهش و فن آوری، ورزشی، هنری، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه و ایثارگری دارای سوابق درخشان هستند، تجلیل شود.
وی از دستگاه های اجرایی استان ایلام خواست در معرفی افراد بازنشسته برتر خود به کانون بازنشستگان استان برای حضور در همایش و تجلیل از آنان همکاری کنند.
به گزارش ایرنا در این نشست چگونگی انتخاب بازنشستگان برتر استان ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار