رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمشیربازان دارای رنکینگ سوم، چهارم، پنجم، ششم و دوازدهم دنیا در مسابقات جوانان جهان در تهران حاضر شده‌اند.
کد خبر: ۲۹۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 17 September 2016

فضل‌الله باقرزاده درباره مسابقات شمشیربازی جوانان جهان که در تهران در جریان است اظهار داشت: این مسابقات با حضور 43 شمشیرباز خارجی از 12 کشورو 22 شمشیرباز از کشورمان در حال برگزار است و امروز در بخش انفرادی و فردا هم در بخش تیمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: شمشیربازان دارای رنکینگ سوم، چهارم، پنجم، ششم و دوازدهم دنیا در مسابقات جوانان جهان حاضر شده‌اند که همگی جزو بهترینای این رشته در رده جوانان هستند و  این مسئله نشان دهنده کیفیت بالای این مسابقات است. ناگفته نماند در دنیا 6 مسابقه جام جهانی برگزار می‌شود که یکی از این مسابقات را ما توانستیم میزبانی کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به اینکه درخشش مجتبی عابدینی در المپیک ریو باعث بیشتر شدن توجه مردم به رشته شمشیربازی شده است تصریح کرد: متاسفانه اگر ناداوری صورت نمی‌گرفت عابدینی می‌توانست به مدال هم برسد. در حال حاضر هم مردم به خوبی می‌دانند که حق او مدال بوده و این حق‌کشی به حدی بود که اگر مدال می‌گرفت تا این حد مورد توجه مردم قرار نمی‌گرفت.

باقرزاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم شمشیربازی بتواند در میان مردم کودکان ونوجوانان پیدا کند تا شاهد رشد این رشته در سال‌های آینده باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار