استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری ارومیه باید با برنامه‌ریزی بلند مدت در پی کسب درآمد‌ها پایدار ‌باشد.
کد خبر: ۲۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 30 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، قربانعلی سعادت در پنجمین جشنواره گل‌ها و لاله‌ها که در بوستان تاریخی ساعت ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: پس از انقلاب شاهد تغییر نگرش اساسی در سیستم مدیریت شهری شده‌ایم که نمود بارز آن در احیا اصل شورا‌ها اتفاق افتاده که این هم برآمده از قرآن و مطابق اصول ‌در قانون اساسی است.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که مردم ایران ملتی همیشه در صحنه هستند که در برهه‌های حساس پشتیبان تعیین کننده نظام محسوب می‌شوند افزود: سازندگان اصلی کشور خود مردم با تدابیر مدیران مردمی هستند و باید با تجربه‌گیری از اصل مترقی شورا‌ها در قانون اساسی در پی بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی باشیم.

وی با بیان این‌که شهرداری ارومیه در سال 93 یک هراز و 150 میلیارد تومان هزینه صرف آبادانی شهر کرده بود، تصریح کرد: قدرت اصلی شهرداری از مشارکت‌ و ارتباط با مردم حاصل می‌شود بنابراین باید بسترهای ارتباط با شهروندان در شهرداری بیش از پیش مورد توجه مدیران باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شهرداری حوزه‌ای است که نخست باید درآمد کسب شود و سپس برای آبادانی شهر‌‌ همان درآمد هزینه شود چراکه این نهاد دولتی نبوده و از اعتبارات دولت استفاده نمی‌کند و بر این اساس شرط اصلی موفقیت مدیریت شهری کسب درآمد پایدار با اتکا به برنامه‌ریزی صحیح و دراز مدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار