جانشين فرماندهي انتظامي علي‌آباد كتول خبر داد:
جانشين فرماندهي انتظامي علي‌آباد كتول از دستگيري 2 سارق سابقه‌دار و حرفه‌اي موتورسيكلت با 40 فقره سرقت در سطح اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 18 September 2016
سرهنگ"شكرالله درچين" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت در چند ماه گذشته از معابر و ورودي ادارات و نهادها و پارکينگ مجمتع‌ها در سطح حوزه استحفاظي، با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان، تحقيقات به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: ماموران پليس آگاهي با گشت‌زني‎هاي هدفمند و نامحسوس و بررسي دوربين‌هاي مداربسته معابر اطراف محل سرقت، به دو نفر از افرادي كه سابقه سرقت در شهرستان را داشته مظنون و مشکوک شده که با توجه به وقوع سرقت‌هاي اخير در محدوده اعلامي، نامبردگان با تحقيقات تخصصي پليس شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

سرهنگ درچين ادامه داد: متهمان در تحقيقات تكميلي و قرار گرفتن در برابر شواهد و قرائن پليسي، در نهايت به 40 فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان‌هاي علي‌آباد،‌ فاضل‌آباد و كياسر مازندران اعتراف كردند.

وي تاكيد كرد: با تلاش ماموران از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه انجام گرفت، شکات شناسايي و متهمان نيز پس از تشکيل و تكميل پرونده تحويل مراجع قضائي و سپس روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد: در هنگام پارك كردن موتورسيكلت در مقابل بانك‌ها، بيمارستان‌ها، روبروي ادارات و يا مغازه‌ها حتما وسيله نقليه خود را به قفل و زنجير تجهيز كنند.

جانشين فرماندهي انتظامي علي‌آباد كتول در خاتمه گفت: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا" با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار