تابناک: حمود گودرزی پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی شهرستان کاشان اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری کاشان با صرف میلیاردها تومان ایجاد شده و برای بهره‌برداری به بهترین شکل نیازمند همکاری بخش خصوصی است.
کد خبر: ۲۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 30 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، محمود گودرزی پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی شهرستان کاشان اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری کاشان با صرف میلیاردها تومان ایجاد شده و برای بهره‌برداری به بهترین شکل نیازمند همکاری بخش خصوصی است.

وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری کاشان، وزارت ورزش و جوانان نیز آمادگی دارد تا با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، زمینه تکمیل آن را فراهم کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان می‌تواند با برنامه‌ریزی در این زمینه و انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، این فرصت و قابلیت را در اختیار مردم و به خصوص جوانان خوب کاشانی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که با آمادگی و هماهنگی مدیریت شهری، نماینده مردم در مجلس،فرمانداری، و شهرداری وجود دارد، خرداد امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین سالن 3 هزار نفری نیمه‌کاره کاشان قابلیت بهره‌برداری داشته و می‌توان با انعقاد تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با شهرداری کاشان، زمینه بهره‌برداری آن را فراهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار