مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از توزیع چهار هزار بسته تحصیلی در قالب طرح مهر بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 18 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام آیت الله عباسیان روز یکشنبه در همایش مهر تحصیلی که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این بسته های تحصیلی از امروز میان دانش آموزان محروم و نیازمند که عمدتا در روستاهای دورافتاده حضور دارند، توزیع می شود.
وی افزود: در این بسته تحصیلی که سعی شده جوابگوی یکسال تحصیلی دانش آموزان باشد اقلامی نظیر دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش و سایر اقلام مورد نیاز قرار داده شده است.
حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: کرمانشاه جزو استان های پیشرو در این زمینه است و در یکی دو سال گذشته نیز این اقدام صورت گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این اداره کل در راستای اهمیت به بحث علم و دانش و برخورداری همه دانش آموزان از تحصیل، اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان می کند.
وی در ادامه به جایگاه و اهمیت علم اشاره و اظهار کرد: علم و دانش سرمایه های بزرگ هر انسانی هستند که می توانند ثروت را نیز برای آدمی به ارمغان بیاورند و به همین جهت در اسلام دارای جایگاهی والاست.
حجت الاسلام عباسیان در پایان از مرحوم آیت الله کرکوکی به عنوان یکی از پیشروان وقف در حوزه علم و دانش یاد کرد و گفت: این عالم برجسته بخشی از ثروت خود را وقف تحصیل دانش آموزان مستعد کرده که بسته های تحصیلی توزیع شده میان دانش آموزان نیز از همین محل تامین شده است.
در سال تحصیلی 95 - 96 بیش از 325 هزار دانش آموز کرمانشاهی از روز سوم مهر، سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار