مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ ما باید بیشتر و بهتر طرح رتبه‌بندی معلمان را تبیین و تشریح کنیم تا همه در جریان عملیاتی شدن آن قرار گیرند.
کد خبر: ۲۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 30 April 2015
به گزارش فارس، صابر سپهری در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: اهداف و ابعاد طرح رتبه‌بندی معلمان باید برای فرهنگیان تبیین شود تا آنها بیشتر با این طرح آشنا شوند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت پیگیری مطالبات فرهنگیان در تهران که با حضور وزرای آموزش و پرورش و اطلاعات و معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شده بود، این جلسه را نشان‌دهنده دغدغه دولت برای حل مشکلات فرهنگیان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت و از استاندار خواست تا در همایش استانی تجلیل از معلمان نمونه حضور داشته باشد.

سپهری با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: این بزرگترین افتخار و یک فرصت طلایی برای دولت تدبیر و امید است که با حمایت مقام معظم رهبری و همدلی و همزبانی ملت ایران افتخارات بیشتری را برای کشور رقم بزند.

وی با اشاره به تجمعات اخیر فرهنگیان افزود: در همایش مدیران کل استان‌ها که در تهران برگزار شد و لاریجانی، نوبخت و وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، در این جلسه خواسته‌ها و مطالبات فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت.

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در پایان این همایش تصمیم گرفته شد با تشکیل کمیته‌ای که جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز حضور دارد، تفاوت حقوق کارکنان دولت مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در صدد حل مطالبات به حق فرهنگیان است، اضافه کرد: بحث رتبه‌بندی فرهنگیان اولین اقدام در جهت بالا بردن ارزش فرهنگیان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: رتبه‌بندی معلمان با هدف ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر معلمان و افزایش مهارت معلمان مورد طرح و اجرا می‌شود.

سپهری تاکید کرد: ما باید اهداف این طرح را برای فرهنگیان تبیین کنیم تا بیشتر با ابعاد این طرح آشنا شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار