سهل آبادی:
تابناک: رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با شرایط موجود دارد که به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان داخلی است.
کد خبر: ۲۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 01 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالوهاب سهل آبادی عصر روز گذشته (پنجشنبه) درآیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته به گله مندی فعالان عرصه سنگ و معدن اشاره و اظهارکرد: حضور نداشتن در نمایشگاه های خارجی، عدم وجود یک نمایشگاه خوب و عدم حمایت دولت در رابطه با صادرات بارها از زبان فعالان عرصه سنگ و معدن گفته شده است.

وی افزود: کشورهای خارجی به صادرکنندگان خود تسهیلات ویژه ای را اختصاص می دهند، اما عده ای از صادرکنندگان کشور ما هنوز سهم جوایز صادراتی خود را از دولت گذشته طلبکار هستند.

رییس خانه صنعت و معدن استان اصفهان، ادامه داد: با شرایطی که برای مملکت وجود دارد و به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان است.

سهل آبادی طرح این پرسش که تا چه زمانی باید کار را بر تولید سخت کنیم؟ خاطرنشان کرد: 50 درصد افزایش در وصول مالیاتی شکل گرفته است و این در شرایطی است که مدیر مالیاتی کشور 10 درصد به بازار و اصناف تخفیف داده است.

وی تصریح کرد: فرآوری سنگ در کارخانجات استان اصفهان به روش های قدیمی و نامطلوب صورت می گیرد و بیشتر ماشین آلات موجود در واحدهای سنگبری استان، ضعیف هستند.

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه اتاق بازرگانی در خدمت تمام صادرکنندگان کشور است، اظهار امیدواری کرد که با ادبیات بسیار خوبی که دولت تدبیر و امید به کار برده شاهد افزایش صادرات باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار