کد خبر: ۳۰۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 24 September 2016


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه مخابرات، بر لزوم استفاده از ظرفیت هوایی این منطقه نیز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرندی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که با حضور وزیر ارتباطات همراه بود، اظهار کرد: شش سال پیش به این نتیجه رسیدیم که البرز باید به عنوان قطب صنایع دانش بنیان و هایتک کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پیام یکی از ظرفیت های استان است که می تواند در حوزه «آی.سی.تی» و بخش دارویی نقش تاثیرگداری ایفاء کند، از صنعت فناوری اطلاعات بع عنوان یک ظرفیت مغفول مانده یاد کرد می تواند در توسعه اقتصاد دانش بنیان نقش بزرگی ایفا کند.

زرندی توسعه تقتصاد دانش بنیان را باعث افزایش تولید و توسعه اشتغال و ارزش افزوده در کشور دانست.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با تاکید بر اینکه تمرکز بر فرودگاه پیام به عنوان قطب «آی.سی.تی» کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، با اشاره به اینکه تثبیت لازم در شرایط و برنامه های فرودگاه ایجاد شده، گفت: شرایط برای تبدیل فرودگاه پیام به عنوان قطب «آی.سی.تی» کشور فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه درصدد هستیم گمرک و شهرک فناوری را در این مجموعه متمرکز کنیم، گفت: تا یک‌ماه آینده برنامه زمان بندی شده دقیقی در این حوزه ارائه می شود این برنامه با محوریت تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی پیام به قطب صنایع دانش بنیان و «آی. سی.تی» است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه مخابرات، بر لزوم استفاده از ظرفیت هوایی این منطقه نیز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم، سعید زرندی به سمت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام منصوب شد پیش از این صادق عابدین این مسئولیت را عهده دار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار