کد خبر: ۳۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 24 September 2016


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شهرک آی‌سی‌تی در استان البرز ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمود واعظی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای توسعه اقتصادی در این استان انجام داد، توسعه اقتصادی و پیش رفتن به سمت شکوفایی اقتصادی است.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه اقتصادی استفاده از ظرفیت‌های موجود در این استان است که باید به صورت دقیق و اساسی به آن پرداخته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در نظر داریم شهرک آی سی تی را در استان البرز راه‌اندازی کنیم، افزود: برای راه‌اندازی این شهرک با یک سنگاپوری مذاکره داشته‌ایم که امیدواریم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم هر چه سریع‌تر محقق شود.

واعظی تأکید کرد: ایجاد این شهرک می‌تواند گامی مهم برای توسعه اشتغال‌زایی در استان محسوب شود و شاهد کاهش نرخ بیکاری در این استان باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود اقتصادی در استان البرز، شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد در این استان خواهیم بود، افزود: رفع موانع تولید و پیش رفتن به سمت توسعه تولید می‌تواند رونق اقتصادی را نیز در پیش داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات استان البرز راه‌اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند سهم مهمی را در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بازگرداندن آنها به سمت چرخه تولید داشته باشد.

واعظی در بخشی دیگر از سخنان خود بر هوشمند شدن تمامی مدارس کشور تأکید کرد و بیان داشت: استان البرز به صورت پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار