سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در نشستی که با رئیس سازمان بازنشستگی کشور داشتیم، قرار شد خانه امید در شهرهای مختلف اردبیل احداث شود.
کد خبر: ۳۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 02 May 2015

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ‌در نشستی که با رئیس سازمان بازنشستگی کشور داشتیم، موافقت کردند تا برای خیل بازنشستگان شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر،‌ خلخال و پارس‌آباد پروژه پنج بعدی خانه امید توسط مجری مجرب در اولویت احداث قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما به اهمیت کار قشر زحمتکش کارگر واقف هستیم و بر این باوریم در سایه تلاش و دستان توانمند آنهاست که ما می‌توانیم در عرصه تولید، کارآفرینی، خوداتکایی و تحقق اقتصاد مقاومتی به نتایج مطلوب برسیم.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان با همراهی استاندار اردبیل اشاره کرد و گفت: قرار شد هر هفته مجمع روزهای دوشنبه به اتفاق استاندار با ملاقات مقامات کشوری اجرای پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری استان را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند.

پیرمؤذن اهمیت تحقق مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور را به استان بیان کرد و افزود: برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها و اتمام امر منطقه آزاد تجاری استان با اکثر صاحب منصبان مذاکراتی را انجام دادیم تا در مجلس نیز به سرعت بررسی شده و شاهد تصویب آن باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما در زمینه تغییرات مهم و ضروری مدیریت بخش‌های مختلف تشکیلات اداری استان نیز با نظر مساعد استاندار و تأیید نهایی اقدام لازم را انجام می‌دهیم.

پیرمؤذن از پیگیری‌ها برای افزایش پرواز هواپیماها به مقصد اردبیل و دیگر مسائل اساسی استان خبر داد و اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری و استفاده از فرصت طلایی برای لحاظ کردن نیازهای کلان استان در قانون برنامه ششم در حال تدوین و رایزنی‌های گسترده با رؤسای دو قوه و سایرین هستیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم واحدهای صنعتی موجود استان که برای بقا تلاش می‌کنند، مورد حمایت قرار گرفته و شاهد راه‌اندازی کارخانجات تعطیل شده استان باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار