نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل توسعه متوازن شهر در کنار رویکرد صادقانه در خدمت به شهروندان را هدف مدیریت شهری اردبیل عنوان کرد.
کد خبر: ۳۰۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 29 September 2016
به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، لیلا تقوی در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری مرکز، شهرداری منطقه 2 اردبیل و مجموعه گردشگری شورابیل که در محل ورودی جدید دریاچه شورابیل برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم، اظهار کرد: همواره از دستورات قرآن کریم که همان دفاع از کشور اسلامی در برابر دشمنان است، اطاعت کرده و در کنار تلاش برای عمران و آبادانی کشور عزیزمان همیشه پیرو راه شهدای والامقام خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اگر شهدای عزیز و ایثارگران و جانبازان در جبهه حق علیه باطل حضور نداشتند، اگر حمایت جانی و مالی همه ملت بزرگ ایران اسلامی نبود، امروز ما با این آرامش و آسودگی خاطر در این جمع نمی توانستیم حاضر باشیم.

تقوی ادامه داد: برای اینکه همه شهروندان در مناطق چهارگانه اردبیل بتوانند از خدمات مطلوب و کیفی با جلب رضایت کامل بهره‌مند شوند رویکرد اصلی مدیریت شهری اردبیل، رویکرد خدمت صادقانه همراه با توسعه متوازنی بوده که در بودجه سال 95 نیز به آن تاکید کردیم.

وی افزود: تاکید شورای شهر اردبیل به شهردار در اجرای پروژه‌ها توجه به توسعه متوازن و متعادل شهری است که قطعا می‌تواند پیامدهای خوبی را در رضایتمندی مردم به همراه داشته باشد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با گرامیداشت یاد و نام ایثارگران، شهدا و مجاهدان طریق انقلاب افزود: ما درود و سلام را نثار شهدایی می‌کنیم که صادقانه با قداست و احترام به همگرایی ملی سعی کردند تا برای این کشور عزت و افتخار ابدی خلق کنند.

وی شهدا و ایثارگران را پیروان حقیقی مکتب امام حسین (ع) یاد کرد و گفت: در سایه رشادت و مجاهدت این فرزندان رشید انقلاب است که امروز مجموعه شورا و شهرداری با امنیت و آرامش در سنگر خدمت به مردم حاضر است و باید این شرایط به وجود آمده را قدر دانسته و رسالت عظیم خودمان را به شایستگی به انجام برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار