کد خبر: ۳۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 30 September 2016


امام جمعه شهرستان فردیس از زحمات و عملکرد پلیس این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت که عملکرد پلیس در حوزه های مختلف ستودنی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه عبادی و سیاسی شهرستان فردیس، افزود: قدردان تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی در سراسر کشور در مرزها، جاده ها و درون شهر هستیم. اگر تلاش های آنها و فداکاری آنها و شهدای نیروی انتظامی نبود، امنیت امروز به خوبی برقرار نبود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تکیه گاهی برای کسانی که حقشان ضایع می شود و برای کسانی که در جامعه به فساد و نابهنجاری ها گرفتار شده و چشم امیدشان به نیروی انتظامی است.

وی افزود: ممکن است در مجموعه ای کاستی ها وضعف هایی هم وجود داشته باشد خود آن مجموعه باید مراقب باشد، این فداکاری هایی که نیروی انتظامی و امنیتی که تکیه گاه مظلومان جامعه است، دارند تحت تاثیر واقع نشود.

امام جمعه شهرستان فردیس با قدردانی و تشکر از سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس وی را از نیروهای خدوم دانست و گفت: یکی از توفیقاتی که در شهرستان فردیس داشتیم که نخستین فرمانده نیروی انتظامی متدین و با تجربه زمام امور انتظامی شهرستان فردیس را به عهده گرفت که شاهد حضور با شکوه این نیرو در مراسم و مناسبت های مختلف هستیم.

ایمانی با بیان اینکه امربه معروف ونهی از منکر کار نیروی انتظامی است، گفت: بعضی ها فکر می کنند که نیروی انتظامی باید جلوی همه را بگیرد و قلع و قمع کند، اینجور نیست باید بسترها را برای این مسئله دستگاه های متولی بکار بگیرند و آخرین ابزار نیروی انتظامی باشد.

وی ادامه داد: در ماه محرم مبادا به حواشی و قضایای دیگر بپردازیم و هدف اصلی را فراموش کنیم. هدف اصلی شعائر و برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) بصیرت افزایی است. بصیرت را در دین پیدا کنید، هدفی که اهل بیت(ع) داشتند بهتربشناسیم و بدانیم امام حسین(ع) برای چه به شهادت رسید.

امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگر خطبه های خود از استاندار البرز خواست هر چه سریعتر نسبت به معرفی فرماندار فردیس اقدام کند.

ایمانی افزود: حدود دوهفته است که فرماندار فردیس به عنوان فرماندار کرج معرفی شده اند و در این دو هفته فردیس فرماندار ندارد.

وی افزود: اولین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فردیس در اردیبهشت ماه سال آینده در فردیس برگزار می شود که باید انتخابات با تکیه بر قانون برگزار شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ما نیازی نداریم که از کرج و جاهای دیگر برای کاندیدا شدن به فردیس بیایند و رای مردم این شهرستان را برای شورای شهر بگیرند، ما به اندازه کافی افراد توانمند و با صلاحیت در این شهرستان داریم.

ایمانی افزود: اگر قرار است شهرداری فردیس از شهرداری کرج جدا شود، باید مراقبت های لازم از نظر اموالی که در شهرداری منطقه 3 و 10 کرج دارد، صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این اموال و نیروهای توانمند و خوب در شهرداری فردیس بمانند و بخشی از این اموال و نیرو به شهراری کرج برده نشود.

ایمانی در پایان از استاندار البرز خواست هر چه سریعتر فرماندار فردیس را معرفی کند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار