فرماندار کاشان از آزاد سازی اراضی محدوده و حریم محوطه باستانی سیلک به دلیل الحاق شهرک فتح المبین به محدوده شهری کاشان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 02 October 2016
حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی 150 هکتار از اراضی فتح المبین به محدوده خدماتی شهر کاشان الحاق و مقرر شد بخشی از آن برای آزادسازی اراضی محدوده و حریم سیلک کاشان اختصاص پیدا کند.

وی افزود: آزادسازی اراضی واقع شده در محدوده و حریم تپه‌های تاریخی سیلک به عنوان مطالبه جدی مردم، گروه‌های اجتماعی و مدیریت شهری مطرح بوده و باید برای این کار اقدامات ضروری انجام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح تفکیکی که به تصویب کمیسیون ماده پنج استان اصفهان رسید 40 درصد از اراضی شهرک فتح المبین با کاربری مسکونی تفکیک و مابقی برای امور خدماتی نظیر معابر، فضای سبز اختصاص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با الحاق شهرک فتح المبین به محدوده خدمات شهر مشکلات ایجاد شده برای این شهرک پس از 20 سال در دولت تدبیر و امید و در راستای خدمت به مردم شهرستان کاشان مرتفع شده و شهرداری کاشان نیز می‌تواند از محل طرح تفکیک و پلاک‌های اختصاص داده شده نسبت به آزادسازی اراضی سیلک اقدام کند.

فرماندار کاشان گفت: مدیریت ارشد شهرستان کاشان تلاش کرده است با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، انسجام و پیگیری مستمر، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و خدمتگزاری به شهروندان را تداوم بخشد.
 
مومنیان اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل و جامع این مصوبه که حاصل کار جمعی و جلسات متعدد در شهرستان، استان و مرکز می‌باشد مشکلات اراضی تپه‌های س
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار