کد خبر: ۳۰۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 03 October 2016


رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد صنفی غیرمجاز در استان البرز فعالیت می‌کند، گفت: تعداد زیادی از البسه‌های دارای علائم شیطان‌پرستی و گروه‌های منحرف دیگر کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ علی تقی‌پور در همایش «پلیس، امنیت، اصناف» که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه 20 هزار واحد صنفی غیرمجاز در استان البرز فعالیت می‌کند، اظهار داشت: تعداد زیادی از البسه‌های دارای علائم شیطان‌پرستی و گروه‌های منحرف دیگر کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با بیان اینکه بسیاری از مانتوهای پشت نویسی شده کشف شده است، افزود: این کشفیات با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه طرح بازرسی از چایخانه‌ها منجر به کشف مشروبات الکلی در فلاکس که در بین مشتریان به فروش می‌رسید، شده است، گفت: حضور با پوشش نامناسب در چایخانه‌ها از دیگر موارد موجود بوده است.

تقی‌پور با بیان اینکه 3800 واحد چایخانه با تداخل صنفی در استان البرز وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد 850 مورد دارای مجوز و مابقی غیرمجاز هستند.

وی با اشاره به اینکه 2400 نمونه قلیان به شهرداری تحویل داده شده است، گفت: این طرح به صورت پلکانی در حال اجرا است.

تقی‌پور با بیان اینکه در برخی از چایخانه‌ها مراسم و موسیقی غیرمجاز برگزار شده است، افزود: با تالارهایی که مراسم غیرمجاز گرفته‌اند، برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال جاری یک ساعت به کار اصناف اضافه شده است، اظهار داشت: در زمینه صدور پروانه، اداره اماکن به 3846 مورد مکاتبات اتحادیه، 949 مورد به سازمان و نهاد و 4868 مورد به فرد جوابگو بوده است. از این تعداد مکاتبات 4529 مورد جواب مثبت و 134 مورد جواب منفی اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار