کد خبر: ۳۰۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 03 October 2016


رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان البرز از فعالیت 20 هزار واحد صنفی فاقد مجوز در این استان خبر داد و گفت: نظارت مستمر بر واحدهای عرضه پوشاک ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی تقی‌پور ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این استان به صورت جدی دنبال می‌شود، نظارت بر واحدهای صنفی است، بنابراین با تشکیل ستادهای مختلف اقدامات لازم برای نظارت و کنترل فعالیت این واحدها به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در ادامه به فعالیت 20 هزار واحد صنفی فاقد مجوز قانونی در البرز اشاره کرد و بیان داشت:‌ صاحبان این واحدهای تولیدی نیز باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای دریافت مجوزها را انجام دهند، چراکه در غیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در استان البرز 84 هزار و 473 واحد صنفی و اماکن عمومی فعال هستند، ‌گفت: از مجموع این تعداد واحد صنفی از ابتدای سال‌جاری 11 هزار مجوز جدید صادر شده است.

تقی پور در ادامه سخنان خود از فعالیت 3 هزار و 800 چایخانه در این استان خبر داد و گفت: متأسفانه تنها 850 چایخانه در این استان دارای مجوز هستند و بقیه به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا و در بازرسی‌های انجام شده از این چایخانه‌ها 2 هزار و 400 قلیان نیز جمع‌آوری شده است.

این مسؤول یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس را مقابله با واحدهای عرضه پوشاک غیرمتعارف عنوان کرد و بیان داشت: نظارت بر فعالیت واحدهای عرضه پوشاک به صورت مستمر ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار