معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام گفت:این تعداد موکب با هدف پذیرایی از زائران اربعین حسینی در طول ایام منتهی به اربعین در این مسیر ایجاد می شود تا خدماتی نظیر توزیع غذا، آب و سایر مواد خوراکی به زائران ارائه کنند.
کد خبر: ۳۰۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 04 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ نسرین شهبازی روز سه شنبه اظهار کرد:خشی ویلچر، عصا و واکر نیز برای رفاه حال زائران معلول به این قشر ارائه خواهد شد.
 
شهبازی تاکید کرد:خدمات دهی در این موکب ها از طریق کارکنان این بنیاد خیریه و همچنین مددکاران بهزیستی ایلام برای عموم زائران اربعین حسینی است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام افزود: این بنیاد خیریه در تهران مستقر است و بعنوان سازمـان غیردولـتی، غیر سیـاسی و غیر انتفاعی بصورت خودجوش و عـام المنفعه با بهـره گیـری از مشـارکت عمومی افراد خیر به عموم مردم کشور در حوزه های مختلف خدمات رسانی می کند.

به گفته شهبازی، این سازمان سال گذشته در 2 شهرستان ایلام و مهران موکب راه اندازی کرد که علاوه بر خدمات دهی به زائران، بعنوان مسئول ستاد ساماندهی زائران گمشده در مجموع 37 زائر گمشده را به خانواده هایشان تحویل داد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در ایام اربعین امسال این سازمان در شهرستان های ایلام، مهران، دهلران و چرداول موکب پذیرایی و خدماتی راه اندازی خواهد کرد.

مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام بعنوان کانون مهم تردد زائر به عتبات عالیات است که در ایام منتهی به اربعین حسینی حدود 2 میلیون زائر از مناطق مختلف کشور از این مرز تردد کردند./م
 
 
 
 
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار