رئیس شبکه دامپزشکی کرمانشاه خبر داد:
رئیس شبکه دامپزشکی کرمانشاه از کشف و ضبط محموله 1200 کیلوگرمی فرآورده خام دامی آلوده در کرمانشاه در پی گزارشات مردمی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 04 October 2016
رئیس شبکه دامپزشکی کرمانشاه از کشف و ضبط محموله 1200 کیلوگرمی فرآورده خام دامی آلوده در کرمانشاه در پی گزارشات مردمی خبر داد.
دکتر تورج کرمیان در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط محموله 1200 کیلوگرمی فرآورده خام دامی آلوده در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر ورود یک محموله فرآورده خام دامی آلوده موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم و محرز شدن خودروی متخلف حامل بار آلوده با مشخصات اعلام شده در گزارش مذکور دستور توقیف این خودرو از سوی دستگاه قضایی صادر شد، اما راننده خودروی متخلف به ایست پلیس توجه نکرد و در مسیر اقدام به فرار کرد.
به گفته رئیس شبکه دامپزشکی کرمانشاه، راننده متخلف پس از فرار اقدام به جابه جایی محموله فرآورده خام دامی آلوده در خودروی دیگر کرده بوده که پس از اعلام گزارشات مردمی در یکی از پارکینگ های شهرستان کرمانشاه واقع در جاده سنندج شناسایی شد.
دکتر کرمیان تصریح کرد: با حکم معاون اجرایی دادستان کرمانشاه دستور ورود به پارکینگ و بررسی خودروی متخلف اخذ گردید و مشاهده شد که در این خودرو  94 بسته حاوی فرآورده خام دامی آلوده وجود دارد و در حال حاضر موضوع در دست بررسی است که مبدأ و مقصد این محموله مشخص شود.
این مقام مسئول با یادآوری اینکه طی هفته گذشته این دومین محموله فرآورده خام دامی آلوده است که از مبادی ورودی کرمانشاه عبور می کند، گفت: بررسی این موضوع و شناسایی متخلفان در دستور کار است.
وی با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل بسیار خوب شبکه بهداشت شهرستان کرمانشاه، معاونت اجرایی دادستانی و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کرمانشاه، گفت: مردم گوشت مصرفی خود را تنها از مراکز عرضه مجاز که دارای مهر و تأییدیه بهداشتی دامپزشکی است، تهیه کنند.
رئیس شبکه دامپزشکی کرمانشاه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی 1512 و سامانه پیامکی  100010001512به اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار