یک سوال مهم در اصفهان؛
تابناک اصفهان: موضوع رفتن یا نرفتن زرگرپور از نصف جهان، این روزها با آغاز موج های مختلف رسانه ای از سوی رسانه های نزدیک به اصولگرایان اصفهان دیگر کم رنگ شده و به نظر می رسد شاید تا پایان این دولت و ایام انتخابات این مقوله به دست فراموشی سپرده شود!
کد خبر: ۳۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 05 October 2016
تابناک اصفهان: موضوع رفتن یا نرفتن زرگرپور از نصف جهان، این روزها با آغاز موج های مختلف رسانه ای از سوی رسانه های نزدیک به اصولگرایان دیگر کم رنگ شده و به نظر می رسد شاید تا پایان این دولت و ایام انتخابات این مقوله به دست فراموشی سپرده شود!

اما باز هم در این میان برای بسیاری از اصلاح طلبان اصفهان این موضوع هنوز ضرورت دارد، تحققش خیلی دور از دسترس نیست!

در این میان، امروز محمدحسین مقیمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون تغییر استاندار فعلی اصفهان گفت:  هر موقع هیات دولت شخصی را به عنوان استاندار منصوب کرد، آن موقع اعلام خواهیم کرد.

مقیمی همچنین به یکی دیگر از نکات قابل بحث در اصفهان نیز اشاره کرد و پیرامون تغییر فرمانداران در کشور گفت: در مورد فرمانداران، تغییرات در سطح کشور به صورت بسیار جزئی انجام خواهد شد و تنها تعداد محدودی از فرمانداران به دلیل بازنشستگی و یا تغییر حوزه کار جابجا خواهند شد.

بیان این نکات از زبان قائم مقام وزرات کشور، در شرایط فعلی فرصت مناسبی برای اصلاح طلبان اصفهان ایجاد می کند، که در سکوت و آرامش ایام محرم به فکر برنامه ریزی برای وقوع تغییرات در استانداری و فرمانداری اصفهان همزمان با سفر جهانگیری به این استان باشند!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار