سيد مهدي ميردامادي از حواشي چند سال پيش در اصفهان مي گويد:
تابناك اصفهان: دستگاه امام حسين (ع) و هيئات مذهبي همواره به عنوان يكي از نمادهاي قدرت تشيع در جوامع به حساب مي آيد به گونه اي كه مخالفان تشيع در دنيا همواره براي ضربه زدن به اين مسئله تلاش هاي بسياري انجام مي دهند.
کد خبر: ۳۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 06 October 2016
به گزارش تابناك اصفهان، دستگاه امام حسين (ع) و هيئات مذهبي همواره به عنوان يكي از نمادهاي قدرت تشيع در جوامع به حساب مي آيد به گونه اي كه مخالفان تشيع در دنيا همواره براي ضربه زدن به اين مسئله تلاش هاي بسياري انجام مي دهند.

چند سال پيش در زمان حضور سيد مهدي ميردامادي در هيئت "حسينيه ارشاد" اصفهان شايعات مختلفي در سطح شبكه هاي اجتماعي مبني بر دريافت مبالغ سنگين از سوي ميردامادي براي حضور در اصفهان منتشر شد و به فراخور آن اين نكته بيان شد كه دستگاه امام حسين (ع) براي عده بسياري وسيله درآمد زايي شده است!

حال بعد از دو سال سيد مهدي ميردامادي در گفت و گو با عتيق از اين ماجرا پرده برداري كرد و پيرامون آن سخن گفت.

با همه تلاش هایی که برای دوری از حاشیه ها کرده اید اما گاهی اوقات این حاشیه ها به سراغ شما هم آمده . به عنوان نمونه دو سه سال قبل دهه اول محرم به اصفهان رفتید. شایعات زیادی درباره پیشنهادهای مالی سنگنین به شما در فضای مجازی پیچید . دوست داریم اصل ماجرا را از خود شما بشنویم.

من شغلم مداحی نیست. خیلی از موقعیت‌ها و مکان‌ها رفاقتی رفته‌ام وکسی نمی‌‎تواند تهمت و افترای مالی به بنده وارد کند. هیچ‎گاه خودم را به پاکت‎گرفتن نفروخته‎‌ام و همیشه دستم در جیب خودم بوده است. اعتقاد دارم در مداحی باید حواس‌مان به نوکری‎مان باشد. الحمدلله یک بار هم راجع به مداحی ام فکر مالی نکرده ام و خودم را نفروخته ام. من با اینکه مداح ثابت هیئت رزمندگان قم بودم دو سال پیش محرم رفتم اصفهان. همان شب اول هم خیلی واضح دلیلم را گفتم . گفتم هیئت هر پنج سال یک بار نیاز به تغییر دارد ، همانطور که ده سال قبل به من جوان فرصت داده شد ، من هم باید این فرصت را به ذاکرین جوان بدهم . دیدیم که آن سال آقای شالبافان آمدند الحمدلله موفق هم بود ، برای اینکه مداحان دیگر قم تصور نکنند اینجا ملک شخصی ماست و اگر کسی می تواند بیاید و اداره کند .

آن سالی که ما رفتیم اصفهان با همه حاشیه ها و تهمت هایی برای بنده ایجاد کردند ، باور کنید بنده از شام غریبان آن سال تا الان بانی آن هیئت را ندیده ام. روز اول هم به ایشان گفتم بنده هیچ هزینه ای ندارم و برای عشق به اصفهان آمده ام . اما تیمم اعم از فیلمبردار و عکاس و بچه های نور و صدا و سایت هزینه دارند و باید خودت با آن ها هماهنگ کنی. دست آخر هم همه هزینه ها را از جیبم پرداخت کردم . حرفم این است که ما هر کاری هم کنیم برایمان حاشیه درست خواهد شد ، پس بهتر این است که حواسمان به نوکری کردنمان باشد. 

( متن كامل گفت و گوي خواندني با ميردامادي پيرامون شرايط زندگي نوع كار و مباحث ديگر را در "اينجا" بخوانيد.)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :