کد خبر: ۳۰۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 06 October 2016


رئیس هیات تکواندو شهرستان فردیس گفت: دومین دوره مربیگری بین المللی با حضور مربیان این شهرستان زیر نظر کوکی وان برگزار شد.

محمد رضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندو در دو بخش تئوری و عملی به مدت پنج روز با حضور 248 مربی تکواندو به میزبانی فدراسیون تکواندو با نظارت مرکز آموزش فدراسیون جهانی برگزار شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری دوره بین المللی گفت: این دوره از روز یکشنبه چهارم مهر ماه سال جاری به مدت پنج روز و با حضور 248 مربی از 32 استان کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: اسامی شرکت کنندگان در دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندو زیر نظر کوکی وان (مرکز جهانی تکواندو) استاد محمد رضا رضایی رئیس هیئت تکواندو ،شهره خلج زاده نایب رئیس هیئت تکواندو و بهاره نجف زاده از مربیان شهرستان فردیس برگزارشد.

رضایی افزود: دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندو در ایران در دو بخش تئوری و عملی به میزبانی فدراسیون تکواندو و زیر نظر مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو و با کیفیت و استانداردهای جهانی انجام شد.

وی در خصوص شرایط حضور در این دوره تصریح کرد: با توجه به استقبال متقاضیان، برای شرکت در دوره گزینش صورت گرفت و 53 مربی زن و 195 مربی مرد تأیید نهایی شدند که اسامی آنها را به «کوکی وان» ارسال شد و در نهایت پس از 20 روز بررسی و تأیید واجد شرایط از سوی «کوکی وان» مجوز 248 مربی برای حضور در این دوره صادر شد.

رضایی ادامه داد : داشتن مدرک مربیگری «کوکی وان» زمینه را برای حضور داوری در بخش «هان مادانگ» فراهم می کند.

وی افزود: باتوجه به حضور مدرسین جهانی تکواندو در این دوره از مربیگری در ایران، سطح فنی و عملی مربیان ارتقاء یافته که این موضوع در کیفیت آموزش و جذب هنرجویان تأثیرگذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار